Komunikujte se zákazníky přes Facebook Messenger
Facebook Messenger je služba na posílání rychlých zpráv mezi uživateli Facebooku. Za dobu své existence si získal velkou oblibu a díky mobilní aplikaci se stal hojně využívanou komunikační platformou. Díky našemu novému modulu můžete přes něj komunikovat se svými zákazníky i vy.
Facebook Messenger v e-shopu
Po nastavení a zapnutí ve vašem e-shopu (což si ukážeme za chvíli) se vám tlačítko na spuštění chatu přes Facebook Messenger zobrazí jako modrá bublinka v pravém dolním rohu obrazovky.
Po kliknutí na toto tlačítko se zákazníkovi zobrazí bublina s odkazem na spuštění chatu. Pokud není momentálně přihlášen ve Facebooku, tak bude mít možnost se přihlásit. V nově otevřené bublině už pak může s vámi chatovat přímo ve vašem e-shopu. Vám se komunikace s ním ukáže v Messengeru na FB stránce, kterou nastavíte v nastavení v administraci e-shopu.
Nastavení propojení s Facebook Messengerem
V první řadě je potřeba propojit váš e-shop s fanouškovskou FB stránkou, prostřednictvím které budete se zákazníky komunikovat.
Ve Správci rozšíření se ujistěte, že máte nainstalované rozšíření Facebook a Facebook Messenger.
Potom v části Nastavení / Rozšíření / Sociální sítě na záložce Facebook zadejte ID vaši FB stránky. Prostřednictvím této stránky budete přes Messenger komunikovat.
Nyní ještě v nastavení vaši stránky na Facebooku přidejte název domény, na které beží váš e-shop, do seznamu povolených domén. Nastavení / Platforma Messengeru / Domény přidané na seznam povolených.
Zapnutí Facebook Messenger chatu na stránce
Jdete do Nastavení / Messenger / Nastavení a zapněte zobrazování Messenger tlačítka na vaší stránce. Dále ještě můžete nastavit, jestli se má zobrazit jen tlačítko nebo už i s rozbalenou bublinou.