Efekty u obrázků ve výpisu kategorie
Novinka, která jistě potěší nejen prodejce oblečení. Pro výpis produktů v kategorii si nyní můžete vybrat z několika způsobů zobrazení náhledového obrázku produktu. Na výběr máte celkem tři efekty, zvětšení obrázku, prolnutí anebo otočení s druhý obrázkem produktu.
Nastavení výpisu produktů v kategorii (Nastavení / Produkty / Zobrazení v kategorii) jsme rozšířili o další volbu a to Efekt obrázku. Výchozí hodnotu bez efektu můžete změnit na následující efekty:
Zvětšení
Po najetí na kartu produktu se hlavní obrázek zvětší (nazoomuje).
Při tomto efektu stačí mít u produktu jeden obrázek. Pro následující dva efekty je potřeba mít u produktu obrázky dva.
Prolnutí
Po najetí myši na kartu produktu se obrázek prolne do obrázku, který je nastavený u produktu jako druhý v pořadí.
Otočení
Stejně jako u předchozího efektu je potřeba mít u produktu dvě fotografie. Po najetí myši nad kartu produktu se obrázek přetočí na druhý obrázek.
Pokud nastavíte efekt prolnutí nebo otočení a nebudete mít u produktu dva obrázky, tak se žádný efekt neprovede, a karta produktu se bude chovat jako by byl nastavený režim zobrazovaní bez efektu.