Datum doručení
Pokud chcete zákazníka informovat o tom, kdy může mít zboží u sebe doma, tak je potřeba si nastavit funkci Datum doručení, díky které můžete ještě více podpořit vaše prodeje.
Datum doručení se zákazníkovi zobrazuje v detailu produktu, hned pod informací o skladové dostupnosti.
Jak nastavit Datum doručení?
V administraci přejdete do části Nastavení / Produkty a tam vyberte záložku Datum doručení. Můžete nastavit:
- Zobrazit v detailu produktu – zapne zobrazování data doručení v detailu produktu.
- Lhůta pro objednání – čas, do kdy musí zákazník provést objednávku, aby byl termín doručení platný od aktuálního dne. Nakoupí-li zákazník později, tak se připočte k doručení o jeden den více.
- Doručení v sobotu a Doručení v neděli a o svátcích – při zaškrtnutí se budou tyto dny započítávat mezi dny, kdy je možné zboží doručit.
- Poznámka k doručení – text, který se zobrazí při najetí myši nad datum doručení. Můžete tak datum doručení upřesnit.
V administraci poté přejděte do Nastavení / Dodací lhůty. Zde si rozklikněte zadanou dostupnost a nastavte:
- Doručení v hodinách – termín v hodinách, za který je možné zboží doručit k zákazníkovi. Pokud nezadáte žádnou hodnotu nebo nastavíte nulu, tak se při této dostupnosti nebude u produktu datum doručení zobrazovat.