Dejte zákazníkům možnost rychlého vrácení se na již navštívené zboží. Tento modul můžete použít jako jednoduchý retargeting a připomenout zákazníkovi, které produkty si na vašem e-shopu prohlížel.
Zákazník přišel na váš e-shop, má vybrány produkty, než ale vloží zboží do košíku, tak jej upoutá něco jiného. Překlikne se do jiné kategorie a zapomene, kde našel původní produkt, který chtěl koupit. Co teď? Může se stát, že naštvaně odejde protože se mu nebude chtít pátrat po původním produktu. Řešení je jednoduché. Zobrazte mu naposledy navštívené zboží a je po problému.
Díky modulu Naposledy navštívené zboží zvýšíte konverzní poměr vašeho internetového obchodu. Stejnou funkci používají i velké e-shopy jako je Alza.cz nebo Amazon. V nastavení modulu si zvolíte počet zobrazovaných produktů, jakým způsobem se mají produkty vybírat a další nastavení.