Prezentujte se na Facebooku, jedné z největších sociálních sítí a posilujte tak povědomí o vaši značce.
Dynamické reklamy na Facebooku umožňují automaticky propagovat celý katalog produktů, a to na Facebooku, Instagramu a v Audience Network. Odpadá tak nutnost vytvářet tisíce samostatných reklam. Dynamické reklamy pracují se signály záměru, které zákazníci vykazují na webu a v aplikacích. Jejích cílem je zajistit, aby se správné produkty dostaly ke správným lidem.
Pro Dynamic Product Ads generujeme tyto události:
Napojení na remarketingovou službu Meta Pixel.
Optimalizujte doručování reklam.
Zajistěte, aby se vaše reklamy dostaly k lidem, u kterých je nejpravděpodobnější, že provedou akci.
Měřte konverze napříč zařízeními.
Zjistěte, jaký vliv mají vaše reklamy zobrazované napříč zařízeními na online konverze.
Vytvořte si z návštěvníků webu vlastní okruhy uživatelů.
Dynamické reklamy vám pomůžou automaticky návštěvníkům webu zobrazovat produkty, které si na vašem webu prohlíželi (případně související produkty).
Získejte informace o návštěvnosti webu.
Panel Meta pixelu nabízí řadu informací o tom, jak lidé váš web používají.
Vložení Meta-tag Verification pro ověření pro Facebook Business Manager.
XML feed pro Facebook produktový katalog. Produktový katalog je databáze informací o vašich produktech, kde své zboží dokážete rozdělit na sety, které využijete v kampaních – např. sety pro běžecké boty, trekové boty, sandály apod.